Witam

Witam na moim blogu poświęconym, ogólnie mówiąc, światu. Wszystkie artykuły które tu znajdziecie mają za zadanie przybliżyć wam jakąś jego część.

Mam nadzieje, że zgromadzone tu artykuły przydadzą się wam i odnajdziecie w nich potrzebne informacje.

Dziękuje i zapraszam do lektury!

 

 

Energia

Ekologiczne rozwiązania w zakresie pozyskiwania energii oferują coraz atrakcyjniejsze ceny

 a

xenon

 

Xenony

Artykuł przedstawia nowe rozwiązanie w motoryzacji jakim są lampy xenonowe.

 a

 

Nowoczesny webdesign

Poznaj najnowsze trendy w zakresie tworzenia stron www oraz sklepów internetowych.

a

Zarządzaj relacjami z klientem z Dynamics CRM

Systemy zarządzania kontaktem z kientem CRM to rozwiązania nowatorskie umożlwiające osiągnięcie wymiernych korzyści zarówno małym jak i dużym firmom. Customer Relationship Management to zestaw narzędzi, umożliwiających interaktywną, zindywidualizowaną komunikację z klientem za pomocą tradycyjnych i nowoczesnych kanałów przesyłania informacji. Dzięki rzetelnie zgromadzonym danym o klience nasze firmy mogą precyzyjnie dostosować ofertę do indywidualnych preferencji naszego klienta, co znacznie poprawia jakość naszych relacji.

 Ponieważ współcześnie komunikacja z klientem stanowi jedno z podstawowych działań w przypadku wielu branż związanych z e-commerce, zarządzanie tymże obszarem jest jedną z najwaznieszych rzeczy do wykonania w każdej z firm. Kontakt firmy i klienta odbywa się za pomocą wielu narzędzi komunikacji: stron www, sklepów internetowych, maili, dlatego niezywkle ważne jest odpowiednie zebranie i zabezpieczenie tych danych. Ważne jest także zabezpieczenie pozostałych informacji na temat klienta i jego osobistych preferencji tak, aby dostosowywać idealnie dopasowaną do niego ofertę. Istnont jest także dalsze przekazywaie najważniejszych danych o kliencie to pozostałych działów firmy. Ważne informacje o kliencie powinny trafiać od razu do działu marketingu, sprzedaży i obsługi, dzięki systemowi CRM tak właśnie się dzieje. Dane od razu są archizowane i przekazywane do odpowiedniego działu. 

Zastosowanie systemu CRM przynosi wiele korzyści dla naszej firmy, a także poprawia nasze relacje z klientem. Nasza firma po wdrożeniu systemu szybko odnotuje wzrost wyników sprzedaży o około 30% ze wzlędu na mniejszą rotację klientów. Klienci natomiast bardziej docenią naszą firmę, ponieważ otrzymywali będą od nas jedynie te oferty, które ich interesują. Nasze przesiębiorstwo zwiększy także swoją sprzedaż i będzie mogło rozpocząć działalność na nowych rynkach zbytu. System CRM pozwoli także zaoszczędzić czas wykonywania niektórych czynności administracyjnych, zwiększy efektywność kampanii promocyjnych, ponieważ będziemy mogli wyeliminować działania, które nie przynoszą efektów. System uporząskuje informacje wewnątrz firmy – uporządkuje je i poprzesyła do odpowiednich działów, a także sprawi, że będziemy mieli do nich natychmiastowy dostęp. 

Ponieważ systemy CRM stosowane są w różnej wielkości przedsiębiorstwach podzielono je na kilka rodzajów w zależności od wielkości przedsiębiorstwa. Microsoft Dynamics AX to system klasy ERP przeznaczony dla śrenich i dużych przedsiębiorstw, Microsoft Dynamics NAV to oprogramowanie do zarządzania małymi i średnimi firmami, Microsoft Dynamics CRM Poznań to system zarządzania relacjami z klientem wspierający działania marketingowe.

Systemy CRM obsługują większość branży związanych z e-commerce między innymi branżę produkcyjną (produkcja dyskretna, procesowa, odchudzona, planowanie produkcji, zarządzanie halą produkcyjną), dystrybucyjną (zarządzanie magazynem, łańcuchem dostaw, zamówieniami, pozyskiwaniem dostawców), uczelnianą (zarządzanie finansami, projektami, rozliczaniem grantów, zarządzanie kadrami) czy projektową (zarządzanie budżetami rpojektów, zasobami w projekcie, rozliczanie kosztów projektu).